Fără categorie

Iartă-mă!

 

Iartă-mă pentru fiecare durere, pe care ți-am provocat-o

Iartă-mă că nu am ştiut să am grijă de tine şi să te ascult

Iartă-mă pentru toate cuvintele spuse şi gesturile necugetate făcute

Iartă-mă că incă te mai iubesc şi pentru că te mai aştept să vii

Iartă-mă că încă mai sper că dragostea noastră nu se va stinge niciodată şi că va învinge orice obstacol

Iartă-mă că ți-am ascuns, Iartă-mă ca ți-am provocat atâta durere şi incertitudine

Iartă-mi inconştiența şi dezinteresul, de care am dat dovadă

De prea multe ori cuvântul Iartă-mă şi de prea puține ori iubirea adevarată iartă!

Iartă-mă chiar dacă este prea târziu!

2ea6ded4e4fe2c8b699194e4e19fb524

 

4 gânduri despre „Iartă-mă!

Lasă un răspuns

