Fără categorie

Scrisoare către iubire…

… pentru că tu ești iubire!

Îmi e dor de seara, în care mi-am luat inima în dinți și te-am sărutat. Îmi e dor de acel sărut tremurând și plin de emoții. Îmi lipsește acel sărut, care ne-a fost complice la dragostea noastră. A fost un sărut dulce şi suav. Chiar și după atâția ani, îți mai simt buzele moi lipite de ale mele, încă mai simt acel sărut plin de speranțe, care cerșea numai sinceritate, puritate și înțelegere. Simțeam că te cunosc de mult timp. Făceai deja parte din mine. M-ai rugat să nu te rănesc niciodată, să am grijă de sufletul tău. Nu am știut să mă țin de promisiune, dar te-am iubit cu aceeași intensitate, cu care te mai iubesc și astăzi. Am fost doar un copil, care a crescut lângă tine, o dată cu dragostea noastră. Ai fost mentorul meu. Uneori mai dur, alteori mai blând. M-am maturizat prin loviturile și pierderile vieții. Au fost clipe când nu am știut să iau atitudine și am clacat. Am căzut, sperând că într-o zi mă vei ridica și că nu vei mai pleca niciodată. Fiecare pierdere a pus amprenta pe sufletul meu. Numai tu îl puteai vindeca. Am greșit așa cum greșim toți, poate mai puțin sau mai mult, dar niciodată nu am făcut-o cu rea știință. Durerea m-a schimbat. Te voiam acolo să mă sprijini, nu ți-aş fi cerut nimic altceva. Durerea mă face vulnerabilă, iar tu mă faci să mă simt completă.

Te iubesc pentru că sufletul meu te strigă, te iubesc pentru că altfel nu ştiu.

„Listen to your heart!” – Remember?

6767d8079fcfa848f0f70f0954856df4

Lasă un răspuns

