Fără categorie

Dor

Simt un dor profund de tine. Te văd în vis şi ma simt neputincioasă în materializarea visului. Îmi apari în vis şi îmi doresc să nu mă mai trezesc. Mă iubeşti, ne iubim, te simt ca şi când ai fi aici, lângă mine. Tânjesc după clipe, cerşesc şanse. Mă trezesc, dar nu te văd. Lacrimi îmi inundă sufletul, dorul se intensifică, iar regretele îmi fac procese de conştiință. Doare să te ştiu departe, doare să ştiu că nu te voi mai avea, doare tot ce s-a întâmplat.
Te voiam pentru mine, nu pentru alții. Îmi doream o dragoste numai a noastră, nu a altora. Visam la o viață împreună, în care să nu mai încapă nimeni. Tânjeam după afecțiune, sărutări, înbrățişări şi lucruri mărunte. Te iubeam cu sufletul şi cu inima şi încă o mai fac. În inima mea nu mai are loc nici o altă dragoste, nici o altă persoană. E loc doar pentru iubirea ta și pentru iubirea de mamă.
345b22d622cd2791e8900dcb6720b8e2
Lasă un răspuns

