Fără categorie

Gânduri

Nici un cuvânt, care-l scriu, nu poate exprima cât de mult îmi lipsești în fiecare zi. Cu cât timpul trece, singurătatea devine tot mai apăsătoare. Cât de mult îi lipsești inimii mele, nimeni nu poate ști. Mă gândesc la tine în tăcere, adesea îți spun numele cu voce tare, dar tot ce mi-au mai rămas sunt amintirile și clipele petrecute împreună. Nimeni nu îmi simte durerea, nimeni nu îmi vede regretul. Nu am încetat niciodată să te iubesc. Iubirea o port mereu în sufletul meu. Inima mea încă şopteşte: unde ești? Am nevoie de tine.               Există un loc în inima mea, care nimeni nu îl poate umple. Te iubesc atât de mult și mereu o voi face, even in silence.

f03a96556ca49c8b916c8bf96ab953f5

3 gânduri despre „Gânduri

Lasă un răspuns

