Fără categorie

Suntem ceea ce gândim!

Suntem ceea ce gândim, iar fiecare cuvânt, care îl spunem se materializează. Puterea gândului este nemărginită şi plină de mistere.

Am ales să fiu aici și acum, datorită sau din cauza propriilor gânduri. Am ales suferința și nu fericirea. Am ales să plâng, în loc să zâmbesc. Am ales să pătrund în propriul interior și să mă zvârcolesc de durere. Am ales să mă vindec și să mă iert. Am ales singurătatea, unica companie fiind eu. Acum aleg să mă eliberez de gânduri negative, aleg iertarea și armonia.

A greși este o alegere voită sau involuntară, dar asta nu înseamnă că nu te iubesc sau că nu faci parte din mine. În ciuda tuturor gândurilor și a faptelor necugetate, te iubesc. Mi-aș dori să simți și să nu ai vreo îndoială. Conectează-ți inima cu a mea și vei găsi răspunsul.

A strong love will remain forever in our souls!

Citat-Buddha

Lasă un răspuns

