F─âr─â categorie

Din cutia cu amintiri…

Pentru zambetul meu…┬áSe spune ca m-am nascut din iubire, am crescut cu┬áiubire, am fost facuta sa daruiesc iubire,…sa-ti┬ádaruiesc sufletul si trupul, iubirea si tristetea.┬áDaca te ranesc, te ranesc din iubire, daca te fac sa┬áversi lacrimi o fac tot din iubire. Iubirea nu┬áinseamna numai zambete si daruiri, ea inseamna si┬átristete, dezamagiri si lacrimi. Dar daca n-ar fi┬átoate acestea, atunci n-am mai descoperi misterul ei,┬án-am mai sti cat de rau doare sa-l ranesti pe cel de┬álanga tine, n-am mai sti cat de puternica poate fi┬áiubirea…atunci eu n-as mai sti, (ca daca tu n-ai┬áfi), ce inseamna sa iubesti si sa te simti iubit cu┬áadevarat. Sa simti cum sentimentul de iubire te┬áinvaluie si te urca spre cea mai inalta culme. Atunci┬átu n-ai mai stii ca te iubesc cum n-am iubit, te┬ádoresc cum n-am dorit, ma faci fericita cum n-am mai┬áfost. Te iubesc mult de tot! Esti speranta si ratiunea┬ámea de a simti cum, in fiecare zi cand ma trezesc,┬ásoarele rasare in sufletul meu si straluceste cum n-a┬ámai stralucit vreodata. Razele lui imi lumineaza si┬áincalzeste sufletul asa cum nu a mai facut-o vreodata.┬áMa doare sa te stiu trist. As vrea sa fiu lumina si┬ázambetul tau atunci cand imi auzi vocea, sa ma strecor┬áin gandurile tale negre pentru a ti le face mai┬áfrumoase si mai vii…as vrea sa nu fi trist┬ániciodata, sa nu te fi suparat niciodata…dar a fost┬áinevitabil, asa cum iubirea noastra a luat viata, a┬ácrescut in intensitate si a devenit tot mai frumoasa!┬áGandurile mele sunt intotdeauna cu tine!

22 nov 2007

Anun╚Ťuri

Un g├ónd despre „Din cutia cu amintiri…

Las─â un r─âspuns

