Fără categorie

Lost soul or souls!

Suflet rătăcit, revin-o! Te-ai pierdut în propriul labirint al vieții. Ai greșit și ai rănit. Nu știi de ce ai făcut-o, iar acum ai sentimentul de dor, sentimentul de iubire neîmpărtăşită, sentimentul de vinovăție, care nu îți dă pace. Cer iertare ție, inimă zdrobită, pentru că nu am ştiut să te ocrotesc. Cer iertare ție, viață, pentru că nu te-am apreciat mai mult. Cer iertare ție, iubire, că deşi încă mai eşti prezent în mine, te țin prizonier în sufletul meu. Iartă-mă, tu ființă, ce mi-ai dat viață, ce m-ai lăsat să respir și să simt mirosul suav al florilor, al ploii, al munților, al nopților și zilelor petrecute alături de tine. Iartă-mă că nu am știut să te iubesc aşa cum meritai, Iartă-mă că am fost atât de nepăsătoare. Tu, suflet rătăcit, ai rămas cu durere, tristețe și cu o inimă sfâşiată. Suflet drag, te rog să nu mai fi dur cu tine, să nu mai răneşti suflete nevinovate. Fii bun și iertător. Iubește-te, iubește, iartă-te, iartă, ascultă-te, ascultă, cunoaşte-te, apoi cunoaşte, fii sincer cu tine, apoi fii sincer și cu cei din jurul tău.

Te iubesc, suflet drag! Oricât de mult mi-ai greşi, oricât de mult ți-aş greşi, vei fi mereu, acolo, în inima mea.

free_my_soul-t2

 

.

Lasă un răspuns

