Fără categorie

Să nu renunţi niciodată

Zâmbetul Soarelui

– Doamne, am întrebat.

-Poţi să-mi dai un motiv bun ca să nu renunţ?

Răspunsul lui Dumnezeu m-a luat prin surprindere…

– Uită-te în jur, a spus.

-Vezi feriga şi bambusul?
-Da, am răspuns.

– Când am plantat seminţele de ferigă şi de bambus, am avut mare grijă de ele. Le-am dat lumină, le-am dat apă. Feriga a crescut repede din pământ. Verdele ei strălucitor a acoperit pământul. Cu toate acestea, din seminţele de bambus nu a ieşit nimic. Însă nu am abandonat bambusul.

În cel de-al doilea an, feriga a crescut şi mai mare, şi mai bogată… Din nou, din sămânţa de bambus nu a ieşit nimic. Însă nu am abandonat bambusul, a spus.

– În cel de-al treilea an, tot nu ieşea nimic din sămânţa de bambus. Însă nu am abandonat bambusul. În cel de-a patrulea an, iarăşi, din sămânţa de bambus nu…

Vezi articol original 291 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „Să nu renunţi niciodată

Lasă un răspuns

