Fără categorie

Și dacă…

”Dacă nu aș mai fi, oare și-ar da seama cineva ?

Dacă nu aș mai fi, oare mi-ar simți lipsa cineva?

Și dacă m-aș spulbera într-un vis, i-ar fi cuiva dor?”

Imagini pentru poezie si daca

 

7 gânduri despre „Și dacă…

  1. Da, EU mi-aș da seama de lipsa mea din lume ! Da, eu mi-aș simți lipsa ! Da, mie mi-ar fi dor de mine în varianta mea actuală, categoric îmbunătățită datorită experiențelor trăite și oamenilor ce au trecut prin viața mea. Imi plac cugetările tale !
    Crăciun fericit !

    Apreciază

Lasă un răspuns

