Fără categorie

La revedere 2016, bun venit 2017!

 

5b33abd23b166461f66f3e26edffe171

2016 ai fost un an plin de evenimente plăcute si mai putin placute. Mi-ai oferit lecții de viata, ai adus si ai luat cu tine priviri, pareri, suflete, prietenii si iubiri. Mi-ai lasat in suflet tristete, dar si bucuria ca ai facut parte din mine. Ai sădit in mine tristete, dar si intelepciunea anilor si clipelor din viata. Te iubesc mama. Oriunde ai fi, te rog vegheaza asupra mea si calauzeste-mi pasii spre calea cea buna.  Te iubesc pe tine, D, chiar daca o data cu plecarea ta mi s-a înfrânt inima.  Iti multumesc pentru tot ce ai fost pentru mine, pentru iubirea ta imensa.

2017, te rog fii un an mai bun, plin de impliniri si bucurii.

Va doresc tuturor sanatate, bucurii si un An Nou pe masura!

La multi ani!

f0c97b76adab5baf39e95a50f42efdd5

10 gânduri despre „La revedere 2016, bun venit 2017!

Lasă un răspuns

