Fără categorie

Fulgi de zapadă

Singură, și totuși lângă tine. Păşesc ușor și readuc clipele de mult apuse. Parcă ar fi un film care se derulează în mintea mea. Imaginația mea se dezlănțuie, readuc trecutul în prezent, dar nimic nu mai există. Au rămas doar amintiri, sentimente și regrete. Privesc către cer și mă cufund în infinit. Totul e atât de alb în jurul nostru, dar e numai o mască. De ar fi şi sufletele noastre aşa: imaculate și transparente. De am fi precum fulgii de zăpadă: mari, calzi şi plini de speranțe; alunecă ușor pe buzele calde şi se topesc ca într-un sărut cald. Îmi e dor să îți simt sărutul, îmi e dor să te simt aproape, îmi  e dor de căldura pielii tale, îmi e pur şi simplu dor…

386959a8e6f1e725c39805b4f9cf4fc1 be7fc4349e69c4053519e66c6f066a4a

 

2 gânduri despre „Fulgi de zapadă

Lasă un răspuns

