Timpul

Timpul este iubirea ce imi inundă inima. Ea creşte şi trăieşte în interior. Prezența ta a dispărut de ceva vreme, cu toate acestea nu pot sa îi spun iubirii sa fii plecat odată cu tine. Nu mă ascultă, se încăpățânează să rămână, să te iubesc dincolo de spațiu şi timp, să nu cer şi să nu aştept nimic. Să iubesc şi să iert pur şi simplu.

Amintirile si inima ta sunt de neclintit. Poate m-ai uitat şi ți-am rămas trecut, numai că eu te port şi acum în inimă şi în gând.

Nimeni şi nimic nu poate înlocui momentele, nu poate şterge, nu poate schimba realitatea: tu, noi, ceea ce am fost, dragostea ceea ce este. Nu e doar ceva acolo, undeva…

456cbcaf86a7a2bd82228ff59c0094ed

4 gânduri despre “Timpul”

Lasă un răspuns

