Fără categorie

Retorică

Oare de ce țipă oamenii? Se simt mai bine când o fac sau vor doar să își manifeste autoritatea și frustrările interioare? Țipă pentru că au impresia că ne sunt superiori și din această cauză ne pot și critica?

Mă întreb, oare de ce nu putem avea o atitudine calmă și caldă? Oare ce credem că rezolvăm dacă suntem mereu răutăcioși și nemulțumiți?

Nu îmi plac conflictele, nu îmi plac oamenii critici ca și când ei ar fi mai buni sau mai corecți și nu îmi plac relațiile tensionante și cu toate acestea ne lovim de ele mereu.

Te străduiești, iar totul parcă e în zadar. Simt doar oboseală și cum încet mă sting.

Lasă un răspuns

