F─âr─â categorie

Nocturn: aici & acum

Totul este atat de efemer. Viata, iubirea, increderea, sanatatea…se pierd. La ce folos sa faci rau, sa ranesti cand poti fi o persoana buna, calda si iubitoare? Ai oportunitati de a-ti exprima recunostinta, afectiunea si dragostea si momente pe care uiti sa le valorifici in bunatate. Pierdem totul si vine o zi cand realizam cat de mult am gresit. Persoanele pleaca, se indeparteaza si ti-ai dori cu tot sufletul sa le ceri iertare si sa le spui cat de importante au fost si sunt pentru tine, cat de recunoscatoare le esti pentru ca au facut parte din viata ta, pentru ca ti-au fost alaturi si pentru ca la un moment te-au apreciat.

Mi-as dori sa pot da nume, sa le spun ÔÇŁmultumescÔÇŁ, ÔÇŁimi lipsestiÔÇŁ, ÔÇŁiarta-maÔÇŁ, ÔÇŁte iubescÔÇŁ, ÔÇŁesti minunatÔÇŁ… mi-as dori sa pot readuce timpul in care noi eram si voi erati…

In viata facem multe greseli, unele in mod constient, altele inconstient sau din lipsa de maturitate. Gresim, regretam, si inca iubim cu aceeasi intensitate. Totul se afla in interiorul nostru, in inima noastra.

Durerile sunt intense si apasatoare si nu ma refer doar la durerile din suflet, ci si la cele fizice. Nu stiu daca mai e timp sau nu, iar tot ce imi doresc este sa imi cer iertare tuturor carora v-am gresit si v-am facut sa suferiti.

Imi e teama, desi nu ar trebui sa imi fie pentru ca sufletul si sentimentele pure sunt eterne, restul sunt efemere.

Imagini pentru iubire

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

