F─âr─â categorie

Dincolo de bariere

Te plimbi mereu prin gandurile mele, pasesti usor in inima mea. Timpul trece, tu tot langa sufletul meu ai ramas. Inca te iubesc. Te-as uita si nu pot. Te-as smulge din inima si imi e imposibil. Nu te iubesc de ieri, nu te iubesc de azi, te iubesc dintotdeauna. Tu, primavara mi-ai readus sperante, iar vara le-ai topit cu ajutorul soarelui arzator de august. Nu te iubesc de acum, te iubesc din alte vieti si te voi iubi mereu de cate ori voi reveni pe acest Pamant. Ori de cate ori as lua alt chip, sufletul meu tot pe time te-ar iubi. Oare de ce te iubesc atat de mult? Pentru ca adevarata iubire trece si prin cer senin si prin furtuni. Noi am trecut prin toate, dar nu am fost suficient de uniti incat sa suportam si un tsunami. Cu toate astea te iubesc acum, dincolo de spatiu si dincolo de timp. Orice s-ar intampla iert, iert pentru ca iubirea mea e mai presus de orice orgoliu.

Am fost candva ingerasul tau si mami a ta, iar tu ai fost tati si iubitul meu. Sa iti spun un secret: inca esti tati si dragostea mea.

Cu dragoste, A catre D.

Remember: listen to your heart!

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

